Ez a blog nacionalista,rasszista, antiszemita, homofób, xenofób, revizionista, irredenta, fasiszta, soviniszta, félelemkeltő és gyűlöletkeltő gondolatokat tartalmaz! Egyesek szerint...

2011. március 7., hétfő

Heller Ágnes 2006 őszéről





Heller Ágnesnél már másodjára gurult el a gyógyszer rövid időn belül. Ezúttal  az Európai Parlament vitanapján kelt ki magából a pályázati pénzek zsebrevágásával meggyanúsított filozófusnő, és ordibált magából kivetkőzve olyan emeletes ostobaságokat, hogy 2006 őszén a Gyurcsány-kormány ellen tüntetőket senki sem bántotta, egy ujjal sem értek hozzájuk, a rendőrök nem lőttek rá senkire, nem búboltak meg senkit, nem éltek vissza a hatalmukkal sőt még egy barackot sem nyomtak senkinek a fejére. Érdekes állítások ezek a nagy tudású asszonytól, mert az összes hazai médiumtól kezdve a jelentősebb külföldi újságokig mindenki beszámolt a történtekről, és - milyen érdekes - mindegyik éppen az ellenkezőjét állítja, mint a főállású gondolkodó és hivatásos rettegő. Érdekes, hogy mindenki a hatalmukkal visszaélő rendőrökről, terroról, szemkilövésekről, félholtra verésekről, hatalmi visszaélésekről, jogtalan letartóztatásokról beszél. Ez a "mindenki hülye csak én vagyok helikopter" tipikus esete, kedves filozófusnő. Nem furcsa, hogy önt leszámítva az egész világ másképpen látta a történteket? Nem furcsa, hogy több száz fénykép és több tucat videófelvétel támasztja alá, hogy hülyeségeket tetszik beszélni? Értem én, hogy most sértődöttnek tetszik lenni amiért meg lett gyanúsítva, hogy a néhány oldalas tanulmányáért jogtalanul vette fel a közel 54 millió forintot, hiszen  az ön által írt Heidegger életrajz köszönőviszonyban sem volt a kiírt pályázat témájával. Most persze vádaskodik és antiszemitizmust kiállt és személyesen Orbánt hibáztatja amiért kiborították a bilit és kiteregették a szennyesét. Értem én, hogy egy picit be tetszett pöccenni, amiért nyilvánosságra került, mennyi pénzt osztottak szét egymás között a filozófusok a Gyurcsány-kormány alatt és amiért most nyomozás folyik önök ellen a pályázati pénzek zsebre vágása miatt. Kellemetlen dolog, de erre előbb kellett volna gondolni. Értem én, hogyne érteném, de ez nem jogosítja fel, hogy valaki hülyeségeket beszéljen. Saját magát járatja le és teszi még hiteltelenebbé.
Tudjuk be a demenciának.

Nincsenek megjegyzések: