Ez a blog nacionalista,rasszista, antiszemita, homofób, xenofób, revizionista, irredenta, fasiszta, soviniszta, félelemkeltő és gyűlöletkeltő gondolatokat tartalmaz! Egyesek szerint...

2008. július 7., hétfő

Budaházy levelét megírta


Az egyik internetes oldalon találtam egy nyílt levelet amelyet nem kisebb személy írt, mint Budaházy György. A magát talán a honfoglalók valamelyikének egyenes ági leszármazottjaként aposztrofáló Gyurka "Köszönet a bátraknak" címmel írt levelében személyesen emeli meg csikóskalapját a buzihappeninget szétzavaró emberek előtt. Idéznék egy pár gondolatkísérletet a jó Budaházy "táltos" Gyuritól.
"...még az én várakozásaimat is felülmúlóan önállóan és ötletesen teljesített az ellenállás. Köszönet ezért mindenkinek, aki tojást dobált, vajsavat fröcskölt, a rendőrökkel harcolt vagy bármely más módon hozzájárult az eredményhez."

Azt hiszem ehhez sem kell sok kommentár. Remélem Budaházy most boldog. Nem tudom milyen "eredményről" beszél aminek örülni kéne, -azt talán csak ő tudja- én mindenesetre inkább elkeseredett vagyok. De tudom velem van a baj és én vagyok a nemnormális amiért nem örülök együtt az "igaz magyarokkal". A "bátrakkal". De ha még egy aprócska, már-már szőrszálhasogatásnak tűnő megjegyzést megenged a jó Budaházy "árpádházy" Gyurkó, akkor megjegyezném, hogy olyan kifejezés a magyarban nincsen, hogy "leprivatizálni". Elnézést Gyurika amiért belerondítok a kis homokozódba és szóvá teszem, de ha olyan szittya magyar vagy akkor ilyen apróságokra, - mint a magyar nyelvtan - légyszíves figyelj oda legközelebb.

Nincsenek megjegyzések: