Ez a blog nacionalista,rasszista, antiszemita, homofób, xenofób, revizionista, irredenta, fasiszta, soviniszta, félelemkeltő és gyűlöletkeltő gondolatokat tartalmaz! Egyesek szerint...

2008. május 9., péntek

A mi pénzünkből vásárolják a lakásokat a cigányoknak

Alcím: a pofám leszakad....

HunHír.Hu

Felszámolták a garabonci cigánytelepet Zala megyében. Az eddig itt élő nyolc család számára a falu különböző pontjain 80-90 millió forint értékben vásároltak házakat. A magyar fiatal meg beledöglik, mire nagy nehezen lakáshoz jut, s családot alapíthat.

A Szociális és Munkaügyi Minisztérium Roma Integrációs Főosztályának vezetője( mert külön főosztály foglalkozik a kivételezettekkel) kijelentett: azok az emberek, akik ennyire kiszorulnak a társadalomból - mert nincs munkájuk, nincs jövedelmük, gyermekeik rendkívül rossz körülmények között nőnek fel - esélyt sem kapnak arra, hogy adófizető állampolgárok legyenek.

HunHír.Hu kommentár: mert a cigányok eddig is híresek voltak adózási hajlandóságukról.

Basszus ezt már tényleg nem hiszem el! A magyar emberek adójából, ilyen tetves,putris mocsok cigány hulladékoknak vesznek lakást...Én meg hiába dolgozom tisztességesen,az összes bankból elhajtottak hogy "anyádtól kérjél hitelt,ne tőlünk!".pedig csak 10.5 milla kellett volna... Szerintem ezután én is szinesfémtolvaj leszek,kiköltözöm a putriba,belekötök az élő fába is,kirabolom a helyi nyugdíjasothont stbstb.és ha felelőségrevonnak akkor előadom hogy zsidócigány vagyok, mszp-s,és megélhetési bűnöző.Meg hogy jajj de szegény vook és de rossz nekem... Tuti megúszom ejnyebejnyével és lakást is kapok...90 milláért...
Bár én is szívesen megoldottam volna a problémát.Vettem volna egy helyet nekik ahol mind a 8 család elfér.180 cm mélyen...és olcsóbb is lett volna....

Nincsenek megjegyzések: